Grąžinimas




Mes stengiamės kuo greičiau reaguoti į iškilusią problemą ir kaip galimą sprendimo būdą siūlome pasirinkti:

1) arba gavę iš Jūsų prekę atgal grąžintume pinigus*;
2) arba pasiūlytume pakeisti į kitą dydį (jeigu yra galimybė);
3) arba galėtumėte pasirinkti visiškai kitą prekę.


Mums labai svarbu, kad prekę ir jos pakuotę išsaugotumėte nepriekaištingos būklės. Mums pranešti ir atgal išsųsti reikia kaip įmanoma greičiau, kai siuntinį atsiėmėte pašte. Atgal siųsti reikėtų kartoninėje dėžutėje (geriausiai toje, kurioje gavote) Lietuvos paštu adresu:

 

Iki preikalavimo

Pramonės g. 6, 94102 Klaipėda

Į siuntinio vidų prašome įdėti lapelį su informacija:

1) pirkusio ir grąžinančio asmens vardas ir pavardė;

2) nurodyti, ar prekė grąžinama ir norima atsiimti įmoką, ar keičiama - jeigu keičiama, tuomet į kokią prekę ar dydį;

3) jeigu prekė grąžinama - nurodykite banko sąskaitos duomenis, į kur pervesti pinigus;

4) kontaktinė informacija - telefono numeris ar elektroninis paštas; 

 

Jeigu pageidausite susigrąžinti įmoką - pavedimą į banko sąskaitą padarysime per 14 d. nuo tos dienos, kai atsiimsime siuntinį pašte.

 

Siuntinius prašome siųsti registruotu paštu, nes neregistruoti siuntiniai pasitaiko atvejų kad dingsta - mes neturėdami įrodymų kad siuntėte negalėsime grąžinti pinigų. O registruotam siuntiniui yra suteikiamas siuntos numeris, su kuriuo galima stebėti jo buvimo vietą per www.post.lt ---> vidaus pašto siuntų paieška ---> siuntinio numeris. 

 

 

* PASTABA: grąžinant prekę (-es) siuntimo atgal mums kaštai nėra kompensuojami.